Hèhè, dit wordt wel zeer grafisch hé Perrush. De grenzen tussen 'fotografie' en 'tekenen' vervagen hier...
Knap en sterk beeld. Heel mooie kleurverlopen, sterke vorm, heel leuke repetitie.
Een punt van twijfel (vooral bij het eerste beeld) is dat bovenaan de 'herhaling' eindig is. Of met andere woorden - ik vermoed een sterker beeld mochten de harten tot tegen het kader lopen... Just my thoughts...
Spitsvondig en leuk om naar te kijken, alleen daarom al
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik kom nog eens kijken, omdat ik het echt top vind, en ook om eens te kijken of er al uitleg verschaft is.
Ik zou namelijk wel eens willen weten of dit allemaal witte pagina's zijn die dan door de schermkleuren verlicht en gekleurd werden, dan wel gekleurde bladen waarvan de kleuren versterkt worden door het patroon op het scherm. Terzelfdertijd ben ik dan geïnteresseerd naar het patroon op het scherm...
Bij het herbekijken wel een minpuntje ontdekt: een klein slordigheidje wat de tape betreft. Die zou ik enkel aan de onderkant vastgekleefd hebben zoals jij het deed, en aan de bovenkant dan aan de binnenkant vastkleven. Nu zijn er nog stukjes tape zichtbaar...
Maar zoals ik reeds zei in mijn vorige post:
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Weekly digital photography contest site, featuring active forums, tutorials, photographer profiles, and more. Enter and/or vote -- fun learning for ALL skill levels.
Die tape kan slordig overkomen ,maar met PS eigenlijk makkelijk weg te werken.
plakken ?? lukt je niet omdat je de ronding van de hartjes met 'ondersteunen' anders 'flapt' die uit elkaar.
Het is dus gewoon wit papier met een monitor er onder. Foto komt zo uit de cam, alleen neat image en curves (zelfs de stofjes hangen er nog op zie ik )
Die tape kan slordig overkomen ,maar met PS eigenlijk makkelijk weg te werken.
plakken ?? lukt je niet omdat je de ronding van de hartjes met 'ondersteunen' anders 'flapt' die uit elkaar.
Best zo weinig mogelijk PS he
Ik heb hier net een blad genomen, en zo gevormd zoals de jouwe, en gewoon boven en onder aan de binnenkant vastnemen, en dat bleef staan. Daarna dus tape genomen, en langs de binnenkant de puntjes aan elkaar gezet. Dan met jouw tape-manier in het midden, of zelfs nog een stuk lager, en het bleef ook mooi staan... (die is nodig, anders floept ie inderdaad)
op die manier staan je puntjes dan ook mooi samen. Wel opletten dat je die tape dan ook niet ziet. Zeer minuscuul, maar mogelijk ook zichtbaar
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment