Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black & White
Collapse
X
-
-
Re: Black & White
Ik vind de scherpe lijnen heel leukCanon R | Leica Q
EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment
-
-
Dank u voor de lovende reacties.
Met dat licht ben ik even zoet geweestHet hoofdlicht op zich was natuurlijk geen probleem, heb maar één flitser gebruikt, wat wel moeilijk was waren de delen oplichten die in de schaduw vielen.
Vooral het licht krijgen op de uiterst rechtse - (rechts zoals je op de foto ziet) - tanden van beide vorken > Dat kleine uitsteekseltje van de onderste vork dus en de lijn die over de tand loopt van de bovenste vork.
Heb het uiteindelijk belicht met mini reflectieschermpjes van allu folie.
Toen alles goed zat heb ik mijn camera erbij genomen en een foto gemaakt, dat was dan nog het minste moeite van alles
Dit is dan ook een zo goed als "straight of cam jpeg". Geen levels, niet verscherpt, enkel de compo wat aangepast en zwart wit gezet. Sommige stukjes kunnen wel wat retouche gebruiken, maar 'k ben niet zo voor uren photoshoppen als de opname maken al zoveel tijd in beslag neemt
Comment
-
tzijn de simpele dinge die et em doen!* All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..
Comment
-
-
SCHITTEREND!
PRACHTIG!
Helemaal mijn smaak.
(hopelijk is dit niet fotodiscussie extra want dan moet ik gaan uitleggen dat ik val op de eenvoud van het beeld en de lijnen die weergeven wat het onderwerp is zonder de alledaagse weergave ervan te fotograferen)
Comment
-
Comment