Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chess - eerste test met studioflitsers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chess - eerste test met studioflitsers

gisteren voor de eerste keer mijn flitsers gebruikt. Wat me vooral opvalt is de helderheid, contrast, levendigheid ... van de foto's. Zo'n studioflitsers is heel wat anders dan de 550'ers die ik gebruikte.

--

--

--

--
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: Chess - eerste test met studioflitsers

Mooie licht en contrast.
    Welke set is het geworden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
      Mooie licht en contrast.
      Welke set is het geworden?
      [off-topic]

2 maal FX400 en 2 maal FE300, extra FE 30*120 en octa150 softboxen

[/off-topic]
      --

Comment

knap gedaan hoor, tis toch behoorlijk glimmend spul.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie platen Perrush,

Maar je schaakbord staat verkeerd.

In de hoek links, met het witte paard in zicht, moet een zwart veld staan.

Het is een detail, ik weet het, maar voor iemand die schaken kent, stoort het toch wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
            Mooie platen Perrush,

Maar je schaakbord staat verkeerd.

In de hoek links, met het witte paard in zicht, moet een zwart veld staan.

Het is een detail, ik weet het, maar voor iemand die schaken kent, stoort het toch wat.

miljaar, en er zit nog een vout in , maar die kan ik herstellen. Die gekleurde vlakken niet. Aan die vout had ik gedacht, maar aan de gekleurde vlakken helemaal niet. ... hoe onnozel kunde zijn
            --

Comment

Och Perrush, ga je je boos maken om zo'n onnozelheidje? Gebeurt ons allen wel eens denk ik zo.
              Ik zou me ontzettend verheugen met m'n nieuwe aanschaf en weer nieuwe uitdagingen aangaan! Ik benijd je dan ook wel hoor! Ik heb voorlopig de ruimte en het geld niet voor een studiootje, maar wie weet! In ieder geval héél veel plezier gewenst. En ik hoop dat je ons zal verrassen met wat er uit deze nieuwe "toverhoed" (setup) allemaal weer gaat komen. Het begin is in ieder geval al goed!

groetjes,
              dIggO

Comment

Links onderaan (de positie A voor wit) moet een zwart vlak zijn en de dame moet altijd op haar eigen kleur staan. Als je het bord een kwart slag draait staat de dame dus wel op haar eigen kleur.

Ik vind het groene stof onderaan de stukken op de eerste plaat wel wat storend. Uiteraard dient dit ter bescherming van het bord, maar voor een reclame folder of zo zou ik ze toch eraf halen.

De platen op zich vind ik bijzonder geslaagd

Cedric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht

miljaar, en er zit nog een vout in , maar die kan ik herstellen. Die gekleurde vlakken niet. Aan die vout had ik gedacht, maar aan de gekleurde vlakken helemaal niet. ... hoe onnozel kunde zijn
                  ZEn ik heb nog een Vout gevonden
                  Goeie scherpe contrastrijke foto's, kanppe compo's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Links onderaan (de positie A voor wit) moet een zwart vlak zijn en de dame moet altijd op haar eigen kleur staan. Als je het bord een kwart slag draait staat de dame dus wel op haar eigen kleur.

Ik vind het groene stof onderaan de stukken op de eerste plaat wel wat storend. Uiteraard dient dit ter bescherming van het bord, maar voor een reclame folder of zo zou ik ze toch eraf halen.

De platen op zich vind ik bijzonder geslaagd

Cedric
                    allemaal waar wat je zegt. Dat de zwarte koning en dame omgedraaid zijn was idd de 2° Vout. Maar die heb ik er al uitgehaald. Kun je nl makkelijk knippen en verwisselen.

Ik merk gewoon dat ik niet genoeg aandacht heb voor de details. Want dit zijn dingen die ik gewoon weet. Maar daarom is oefenen goed

Enne, echt kwaad maken doe ik me niet. Maar ik stel mezelf dan wel de vraag hoe het g dverd mme mogelijk is dat ik zo'n kuiken kan zijn.
                    --

Comment

Test geslaagd, hé!!

Grt, Nathalie

Comment

Working...
                      X