Soylent Green
"... is brought to you by Soylent red and Soylent yellow, high energy vegetable concentrates, and new, delicious, Soylent green. The miracle food of high-energy plankton gathered from the oceans of the world."
Oh ja - de foto's. Een en twee zijn mooi, de derde ook maar de lijn doorbreekt de eenheid die het had kunnen zijn. Op zich staand is die derde in ieder geval ook prima
Als je wil dat iedereen kan blijven volgen, liet je de derde best staan en plaats je de nieuwe foto beter in je post hierboven.
Foto 1 en 2 :
Foto drie (ja, dewelke is dat nu is dat nu dezelfde als die van mijn voorgangers ?) Bon, bij de foto met het eendje zou ik links die witte plek aan de rand wegwerken.
De eerste drie waren meer een geheel. Of is het in deze reeks meer een geheel doordat 3(omvallen) een gevolg is van 1 en 2(drinken)
Toch heel goed gezien!
een knap 3-luik zo ik zeggen!!! De eerste heeft mijn voorkeur, vind dit type zwerfafval het beste uitkomen
Blij dat je die 3de hebt vervangen, 't is een meer uniforme reeks nu
Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobiBekijk bericht
een knap 3-luik zo ik zeggen!!! De eerste heeft mijn voorkeur, vind dit type zwerfafval het beste uitkomen
Blij dat je die 3de hebt vervangen, 't is een meer uniforme reeks nu
Comment