Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nu het nog kan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nu het nog kan

aangezien er plannen aankomen om heel het park daar af te breken en er
    er een nieuw project te beginnen , ben ik er vandag toch nog maar eens naartoe geweest, omdat ik perse de " stille dood" van dadizele eens met eigen ogen wou zien ..

www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Re: nu het nog kan

wel een trieste aanblik, maar goed vastgelegd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dit is nostalgie uit mijn juigd, knap werk
      mvg
      Vriendelijke groet
      Duroc

Comment

Mooi, maar wel wat druk. De 3e vind ik de best geslaagde. HDR toegepast?
        https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
          Mooi, maar wel wat druk. De 3e vind ik de best geslaagde. HDR toegepast?
          idd hdr ,

ja druk is het zeker, en soms moeilijk om die atracties nog vast te leggen,
          heel vreemd hoe hard de natuur het daar heeft overgenomen op amper 4 jaar tijd, somige attracties is niets meer van te zien .

Dat het park verlaten is wist ik al, maar waar ik van verschoot is dat er nog struisvogels en emoes zitten, (en zo geen vriendelijke) , die beesten hadden duidelijk honger en heb ze dan maar mijn pistoles gegeven, maar ze zagen er alles behalve verzorgd uit, vraag mij af of dat nog wel gebeurd :ss
          www.kemizz.com
          Brand new Blog
          kemizzdotcomonflickr

Comment

2&3 kan niet kiezen
            1 vind ik minder

Comment

Getv... wist niet dat het daar nu zo verlaten en vervallen is. Ben er als kind nog een paar keer geweest. Jammer dat nu zo te zien. Daarom een voor deze prachtige reportage!

Comment

Hoi Kemizz,

mooie serie, mijn voorkeur gaat uit naar nummer twee en dan vooral het kleurgebruik.

"Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
                The Black Div

Comment

Zeer mooie foto's ! Leggen de sfeer heel goed vast.
                  Het was wel ff schrikken om het zo te zien ... jeugdnostalgie ...
                  (hoor mij klappen, ben 22 )

Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht

Dat het park verlaten is wist ik al, maar waar ik van verschoot is dat er nog struisvogels en emoes zitten, (en zo geen vriendelijke) , die beesten hadden duidelijk honger en heb ze dan maar mijn pistoles gegeven, maar ze zagen er alles behalve verzorgd uit, vraag mij af of dat nog wel gebeurd :ss
                  Mss toch voor alle zekerheid ff lokale instanties inlichten ? Voor hetzelfde geld zijn ze inderdaad verwaarloosd ...
                  Website
                  Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

Comment

Working...
                  X