Toscaanse luikjes en tralies in de zon geven scherpe schaduwen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
toscaanse ramen in de zon
Collapse
X
-
-
Re: toscaanse ramen in de zon
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtJe weet ze zeer goed uit te kiezen Vicky.
En daarbij breng je al je postings steeds in een verband zodat het geheel zeer sprekend wordt.
Het wordt absolute poezie.
Henri
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtHierbij mijn voorkeur voor het strakke van nr1.
Deze serie getuigt toch van een 'zonnige' vakantie.
@ iedereen : merciekesGroetjes Vicky
Comment
-
-
- 1 september 2006
-
Nummer 1 is zoals je hem zou vinden op een postkaartje dat je thuis gestuurd krijgt.
heerlijkNikon D50/AF-S DX 18-55 mm ED
Comment
-
Voor mij zeker nr1.
De schaduwlijnen lopen mooi. Je ziet dat het zuiders is en ook vanwege de ondergaande zon. Diagonaal samen met het muuranker zoals LudoV het al schreef.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
-
hoeveel prachtseries ziten er nog in je mouw (of camera)? ... 't is altijd een plezier om deze series te bekijkenThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichthoeveel prachtseries ziten er nog in je mouw (of camera)? ... 't is altijd een plezier om deze series te bekijken
Er staan nog een paar series klaar op mijn PC'tje maar 'k wil er niet te vlug mee zijn anders raken jullie verveeld met al de foto's over ToscaneGroetjes Vicky
Comment
Comment