Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik had ook zeker gedacht dat er mensen waren die zich zouden storen aan de onvolmaaktheden. Zoals de reflecties in de vorken van de onderste foto, deze is niet overal hetzelfde etc..
Nu ik heb het zo natuurlijk mogenlijk gehouden, om het zo fotografisch mogenlijk te houden. Heb ze enkel rechtgezet, verkleint en een stukje gecropt. Dus geen levels, geen sharping en geen retouche. Zo goed als recht uit de camera dus
Last edited by Maarten_T; 5 september 2006, 08:30.
bestek fotograferen is zeer moeilijk, je bent hier niet meteen voor de perfecte technische weergave gegaan maar voor sfeerbeelden. ik vind deze opnames bijzonder goed geslaagd
Kben nog iets aan het uitwerken. De bedoeling is dat het sfeerbeelden worden, welke een restaurant te komen, ben er nog niet uit in welke stijl ik verder ga. Ik had zelf meer de voorkeur voor de eerste foto en hier wordt duidelijk de tweede verkozen.
Comment