Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind het een beetje akelig, vooral met die haartjes ...
maar voor de rest eigenlijk best een leuk experiment, zo zie je maar dat eentje uit de oude door, een coolpix 4500 dan nog, héél wat leuke beelden kan opleveren ...ooit een topper geweest die 4500
een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Vind het een beetje walgelijk, niet fototechnisch hoor, maar subjectief
Komt misschien omdat ik net iemand zag die al een paar weken thuis op de vloer lag voor hij gevonden werd, mijn maag deed daar nog pijn van, en dan dit
Het is jullie goed recht om dit walgelijk vinden, dat was ook de bedoeling ...
Waarom deze plaat ?
Ik hecht veel belang aan variatie in mijn soort foto's die ik hier post en laat ons dus zeggen dat ik soms eens wil breken met dat softe gedoe van mij...
Een vleugje humor, zelfspot, walging moet imho kunnen ............zelfs op BD
Wat liggen spelen met een oude Coolpix 4500 met swivel-body...
Ridiculous ? Probably ....
Fun ? Hell yeah !!
Wansmakelijkheid tot kunst verheven ?
Bijzonder grappig ! Een verademing tussen alle ernst...
Greetz Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment