Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Haa, die eerste twee : oer en oer Engels
Meesterlijke toonzettingen, heerlijk (be)licht !!! Knappe postprocessing...
Enneuh die eerste kan zo in een boek over of van Edgar Allen Pooh (Poe?) - The Raven...
De toonzettingen in elk beeld zijn passend en mooi. Maar ik vind dat ze wel niet samen presenteren... Ik bedoel dat de toonzettingen niet bij elkaar passen als reeks. Dat is misschien de bedoeling niet, maar ik zie ze wel zo...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ga me hier voor 100% bij aansluiten: mooi, zeer mooi
Die eerste is wel een mooi toevalstreffer met diene kraai...
Toevalstreffer? Die kraai is nog niet goed van me
Toeval ja en neen. Neen, want ik had het op het oog, ja: het is de enige foto ervan ...
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
Haa, die eerste twee : oer en oer Engels
Meesterlijke toonzettingen, heerlijk (be)licht !!! Knappe postprocessing...
Enneuh die eerste kan zo in een boek over of van Edgar Allen Pooh (Poe?) - The Raven...
De toonzettingen in elk beeld zijn passend en mooi. Maar ik vind dat ze wel niet samen presenteren... Ik bedoel dat de toonzettingen niet bij elkaar passen als reeks. Dat is misschien de bedoeling niet, maar ik zie ze wel zo...
Greetz, Kariboe
Karreke, ik ben al blij dat ik intussen vijf foto's verwerkt heb van het ganse pak
Eerste twee inderdaad puur Engels, laatste is dan ook nog Frankrijk he... Valt daardoor al buiten de toon, en dan nog eens de verschillen tussen de foto's. Geen passend geheel, klopt, maar een tentoonstelling is ook niet altijd even samenhankelijk. Ik zou zulke foto's op een tentoonstelling dan ook wel ver uit elkaar hangen hoor, dus ik begrijp je zeker
Alledrie speciaal, en daarom ook in Abstract. En elke dag een topic is ook niet mijn ding...
Bedankt voor de positieve comments, spoort toch een beetje aan om aan de rest te beginnen
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
<en ik weet hoe foto nummer 1 tot stand is gekomen, er zit maar een klein percentage toeval bij >
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment