Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

    Oorspronkelijk geplaatst door weemaes
    Kan je mij vertellen hoe ik daar binnen zou kunnen komen.

    Wie geeft mij daar de toelating toe ?

    Een toffe lokatie lijkt mij dat
    Ik geef inprincipe geen info over locaties. Maar in dit geval kan ik wel kwijt dat het heel erg moeilijk geworden is om binnen te komen en dat er zeer regelmatig gecontroleerd word.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

    Comment


    • #17
      Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

      info of geen info, prachtige platen zijn het geworden.
      Heel de reeks(en) trouwens
      Uit hoeveel belichtingen heb je deze gedestilleerd?
      Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

      Comment


      • #18
        Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

        die stoel heeft een ziel! prachtig!!!
        Website http://www.kristofpattyn.be

        a lotta canonstuff

        Comment


        • #19
          Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

          Een prachtige locatie, is in feite een gratis filmdecor voor wie dat zou willen. 'k Wist niet dat zoiets nog bestond.

          'HDR' : ik ben op zoek moeten gaan wat het precies is, en ik vind het effect ervan wel terug in deze foto's, maar vraag me niet om het zelf te doen want 'k heb er geen flauw idee van hoe zoiets in z'n werk gaat.
          The only time you have too much fuel is when you are on fire

          Comment


          • #20
            Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

            Oorspronkelijk geplaatst door StevenD
            Een prachtige locatie, is in feite een gratis filmdecor voor wie dat zou willen. 'k Wist niet dat zoiets nog bestond.

            'HDR' : ik ben op zoek moeten gaan wat het precies is, en ik vind het effect ervan wel terug in deze foto's, maar vraag me niet om het zelf te doen want 'k heb er geen flauw idee van hoe zoiets in z'n werk gaat.
            Probeer dit eens

            http://www.hdrsoft.com/
            Konica Minolta Dynax 7D -- Minolta - AF 50 / 2.8 Macro -- Minolta - AF 28-75 / 2.8 -- Minolta - AF 70 - 210 / 4-- Minolta - AF 50 / 1.7

            Comment


            • #21
              Re: Militair Hospitaal Antwerpen in HDR

              Prachtige foto's van een prachtige locatie. Super sfeer zit er in die foto's. Ik kan me inbeelden dat het niet makkelijk is dergelijke locaties te vinden en er dan nog binnen raken ook..

              Michiel
              Canon R | Leica Q
              EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
              Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
              [/COLOR]

              Comment

              Working...
              X