Natuurlijk ben ik er vandaag op uitgetrokken om enkele foto's te maken, wat een weer! In de nabijheid van het Haulsterbos bij Ouwsterhaule, een dorp vlakbij Joure, stond een roestig hek waarvan ik enkele spijlen gefotografeerd heb...
Nee, het is inderdaad wel een idee van zo'n hek een drietal verschillende foto's te schieten! Bedankt voor je reactie, en dat geldt natuurlijk ook voor Ludo V !
Het is wel eenvoudig, strak, en de kleuren zitten goed....
Maar er zit ook niet echt veel in vind ik
Het zou wel kunnen dienen om bv een rouwkaartje te maken, en dit is niet als grap bedoelt.
Het is wel eenvoudig, strak, en de kleuren zitten goed....
Maar er zit ook niet echt veel in vind ik
Het zou wel kunnen dienen om bv een rouwkaartje te maken, en dit is niet als grap bedoelt.
eerlijk gezegd had ik ook zo'n idee van: het is een 'kader' geworden om een tekst in te plaatsen of iets dergelijks. Een soort achtergrond voor... Maar op zich vind ik het te weinig hebben als beeld op zich, compositie.
Op dat vlak moet er meer uit te halen zijn
mvg, Caroline
Je kunt dat beeld juist vullen met je eigen gedacht ...
Ik zou hem alleen een heel klein tikkeltje naar rechts draaien. Dat is niet om te mierenn****n op het technische vlak (diegenen die mij beter kennen weten dat ik zeker geen persoon ben die alleen maar technisch kijkt) maar omdat hij voor mijn gevoel een tikkie scheef staat als ik er naar kijk.
Jullie ook bedankt voor de reacties, leuk te lezen dat er zoveel verschillende meningen en benaderingen zijn !
Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
Ik zou hem alleen een heel klein tikkeltje naar rechts draaien.
Ik was er voordat ik de foto plaatste al mee aan het puzzelen geweest, het blijkt dat de twee spijlen niet exact op 90 graden niet de temperatuur tegen elkaar gelast zijn. De horizontale spijl ligt volkomen vlak, met een kleine bolling in het midden, de vertikale spijl helt inderdaad naar links. Ik kan er misschien tussenin gaan zitten met roteren?
Comment