Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vooral 2 en 3 spreken me erg aan 1 is wat rommeliger.
Mooie lokatie om bv moddelenwerk te doen.
Spijtig genoeg vertoef ik haast elke dag in zo'n creepy omgeving
Schitterende reeks, doch voor mij, en dit is strikt persoonlijk, stoort de dikke zwarte kader. Een fijn lijntje zou minder de aandacht trekken. Nummer 3 is héél sterk.
Mooie reeks! Ik heb een lichte voorkeur voor de derde..
En de tweede.. Ik heb vaak nachtmerries dat ik verloren loop in leegstaande scholen of ziekenhuizen (en meestal zelfs een mengeling van beide) en die tweede is echt zo'n typische trap waarvan ik er in die dromen wel honderden op en af loop.
Comment