als de kids niet thuis zijn, mag ik ook eens met hun speelgoed spelen ;o)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
speelgoed
Collapse
X
-
-
Re: speelgoed
leuk gedaan, kan je eigenlijk een boel mee doen denk ik, gewillige modellen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel fris en monter van kleur !
Speels belicht ook !
Knappe plaat - knap gedaan
Greetz, Kariboe
P.S. Ik vraag me af hoe je de wolkjes hebt gedaan ?!?* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KariboeP.S. Ik vraag me af hoe je de wolkjes hebt gedaan ?!?
de blauwe doos als ondergrond gaf me het idee om daar lucht mee te maken: een transparante matte blauwe plaat (deksel) kon mits belicht langs de achterzijde een mooie lucht opleveren .. aangezien ik nog wat chappekorrels moest opkuisen op de zolder (voordeel van pas verbouwd te hebben is dat je alles bij de hand hebt) heb ik die maar even een tussenlanding op de "set" gegeven alvorens ze bij de rest van 't puin te kappen. Verder was dit tegelijk een test van de draadloze creative lightning van Nikon, en 'k moet zeggen, het werkt goed )
opstelling:
voor de wolkjes had ik ook tussen het op te ruimen puin schuim gevonden (dat ze gebruiken om een deur vast te zetten, maar ondanks de juiste kleur en vorm, waren deze te groot voor deze opstelling. (had ik kunnen gebruiken voor de piratenboot ipv deze quad, maar dan had ik een grotere blauwe plaat nodig gehad.
ondanks dat de dof amper 4 cm bedroeg in deze opstelling was het kleven van watten op de achtergrond onvoldoende geblurred. De wolkjes zijn het enige dat in PS werd gedaan, verder is de foto zoals hij uit de cam rolde (nu ja, wel verkleind
Comment
Comment