Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto voor affiche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto voor affiche

    Men vroeg mij om volgend beeldje voor een affiche voor een fuif te fotograferen.Het moest op een witte achtergrond zijn.



    Wat vinden jullie ervan?
    Steven

  • #2
    Re: Foto voor affiche

    Rechts op de auto loopt het een beetje dicht.

    Ik denk: horizontaal spiegelen, zodat de diagonaal van linksonder naar rechtsboven loopt. Dat kijkt prettiger.

    Jammer van die witte achtergrond.

    Verder goed gedaan!
    ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
    Ook: DIGITAAL: Canon 20D

    Comment


    • #3
      Re: Foto voor affiche

      Effe onderaan nog wat oppoetsen ? Die schaduwvorming is te klein en te weinig geprononceerd om veel bij te dragen en als het dan toch om het beeldje op een witte achtergrond te doen is, zou ik ze er gelijk maar afhalen.
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Foto voor affiche

        die reflectie zou ik idd moeten wegwerken. bedankt voor de reakties
        Steven

        Comment


        • #5
          Re: Foto voor affiche

          Is dat daar vanonder trekt maar op weinig, voor de rest is hij technisch in orde (scherp, mooie witte achtergrond)

          Maar daar blijft het bij mij voor mij, vanuit "fotografisch kunstzinning perspectief" is dit maar "een dikke bros" (niet veel waard).
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Foto voor affiche

            Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
            Is dat daar vanonder trekt maar op weinig, voor de rest is hij technisch in orde (scherp, mooie witte achtergrond)

            Maar daar blijft het bij mij voor mij, vanuit "fotografisch kunstzinning perspectief" is dit maar "een dikke bros" (niet veel waard).
            meer dan dit hadden ze ook niet nodig, als ik het volledige ontwerp van de affiche heb zal ik dit ook eens posten samen met deze foto
            Steven

            Comment

            Working...
            X