Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Patrick, sommigen kiezen de kunsttoer, anderen de bezinningstoer, jij hebt blijkbaar voor de sporttoer gekozen!
Is die gevangenis nu zo groot? Ook hier weer twee beelden die ik niet gezien heb. Waar stond die 'sporthal'?
Lut,
Als je binnenkwam in de centrale zaal, dan rechts de trap nemen en dan eerste deur rechts. 'Ruim' 2 à 3 mensen konden daar toch iets doen als ze zich smal hielden. Dus een echte sporthal
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
De fameuse sporthal ook gezien en vastgelegd.
De klimmuur wel gezien maar die gaf mij geen fotografische inspiratie . Heb jij wel mooi vastgelegd, vind ik.
Heerlijk toch, we gaan met zovelen naar dezelfde plaats en toch komt iedereen met, soms, totaal verschillende beelden thuis, heeft iedereen weer oog gehad voor totaal andere details.
Comment