Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snoopy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Snoopy

Ik heb lang getwijfeld of ik deze foto, waar ik zelf volledig achter sta, zou tonen. Een kind op het strand zonder hoofd en voeten spreekt niet iedereen aan
    Maar ik was erbij en drukte bewust nog af terwijl mijn zoontje al deels buiten beeld was. Ik vind hier vooral de expressie van geluk geuit in jonge energie en dynamiek in terug, of wat een aankomst op een Grieks strand met een mens kan uitrichten....

Last edited by Arousal; 4 februari 2006, 11:20.

Re: Snoopy

Gemengde gevoelens.

Enerzijds vind ik de kadrage heel goed, de achtergrond ook super, compositie/onderwerp heel knap ...

maar anderzijds hou ik ècht niet van dat kunstmatige effect door met flits te trekken...

K'zeg het, gemengde gevoelens
    Lieven Degrauwe
    http://www.beeldbedrijf.be

Comment

Ik vind'm geweldig. Er passeren heel veel mooie foto's op BD maar deze is nogges verfrissend origineel. Het koele flitslicht draagt bij tot de vervreemdende sfeer en stoort daarom helemaal niet.

Smt.
      Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

you've got my vote
        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Zeer geslaagd door de speciale compo en belichting
          Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Neen, zeer mooie en eigenzinnige cadrage/comp. Vind ik echt wat hebben. Ook mooi licht van de late avondzon.
            Alleen de te felle invulflits vind ik er teveel aan... Jammer !
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Appart, gedurft, maar dik OK voor mij
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Ben blij dat de reacties toch voornamelijk positief zijn
                Dat onnatuurlijke flitslicht maakt deze foto volgens mij net af, anders was het gewoon niet gelukt. Onnatuurlijk ok (en zonder hoofd en voeten), daarom postte ik hem ook bij abstract

Comment

Ik vind'm geweldig. Er passeren heel veel mooie foto's op BD maar deze is nogges verfrissend origineel. Het koele flitslicht draagt bij tot de vervreemdende sfeer en stoort daarom helemaal niet.

Smt.
                  Helemaal mee eens!

Comment

super!!

Comment

Zonder die kader in zwart wit had ik 'm veel beter gevonden. Maar dat is dan persoonlijke smaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
                        Zonder die kader in zwart wit had ik 'm veel beter gevonden. Maar dat is dan persoonlijke smaak.
                        Ben ook een z/w fan, maar het is soms kiezen, en de twee naast elkaar zetten, daar ben ik geen fan van.
                        Wij moesten vroeger onze foto's opplakken al dan niet met passe partout, en dat geeft extra kracht vind ik. Bovendien heerlijk om je foto's in PS in te kaderen, zo goedkoop (oei, nu spreek in contradictorisch )
                        Bij mij is een foto pas af als hij "gepresenteerd is", maar dat zal dan ook wel persoonlijk zijn.
                        In ieder geval bedankt voor de comments

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                          Dat onnatuurlijke flitslicht maakt deze foto volgens mij net af, anders was het gewoon niet gelukt. Onnatuurlijk ok (en zonder hoofd en voeten), daarom postte ik hem ook bij abstract
                          Persoonlijk vind ik ook dat je net hierdoor volledig in je opzet geslaagd bent!

mvg, Caro
                          www.myspace.com/photocaroline

Comment

k'Vind deze foto , het flitslicht vind ik héél goed erbij , het kader voor mij is minder maar dat is persoonlijke smaak hoor
                            EOS 50D + BGE2N+EOS 350D + BG E3 -Canon 18-200 EFS IS - 18-55 EFS - EF50 mm MKI 1.8 -
                            EF 70-200 2.8 L usm - 2X EXT. - Sigma 150 mm 2.8 Macro - Manfrotto 676B

Comment

Aangezien het kader niet in de smaak viel, de foto zonder kader...

Comment

Working...
                              X