Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
foto 1 is heel knap.
Ik veronderstel dat dit ooit een stoel heeft voorgesteld?
Het contrast in de twee hoeken is heel mooi, boven rechts bijna wit onderaan links donkerder. Mooie compositie
You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon www.koendd.be FZ50
Fijne reeks van een veelbezochte Urbanlocatie, is het daar nog de moeite waard om een bezoekje te brengen ?
Ik ga nl. een dezer dagen met en fotomaat naar Kasteel Mesen en misschien dat als er tijd over is we op de terugweg daar nog eens binnenwaaien.
Het is daar wel eens de moeite
Maar het spijtige is dat in veel gebouwen alles hetzelfde is.
Iedere kamer is hetzelfde.
Trek je ook niets aan van het bord dat waarschuwt voor de loslopende rotweiler Wij hebben luidkeels hem staan roepen voor we binnen gingen. Geen hond te zien. Maar misschien voor de zekerheid toch nog eens roepen of wat vlees meenemen
De keer dat ik er was kwam er wel degelijk iemand langs met een hond. Ongeveer een 1/2 geleden zijn er ook een aantal weggestuurd door een persoon die zich deed voorkomen alsof hij de eigenaar van het terrein is.
Ongeveer een jaar geleden is er nog een stoffelijk overschot van een 56 jarige (geloof ik) vrouw die daar gedumpt was.
Kortom een locatie waar je toch even moet opletten.
Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep
Comment