Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coole koeltoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Coole koeltoren

Helaas had ik m'n statief niet bij, maar heb dan maar een autodak gebruikt als stabiele ondergrond.
    Vanop de Brusselse ring is het zicht mooier, maar zag het niet zitten om daar op de pechstrook te stoppen

Persoonlijk vind ik het op foto niet goed overkomen, maar deze bewegende verlichting is indrukwekkend! Maar ik had even gezocht op BD maar nog geen foto's gevonden dus ik dacht ik post er maar eentje...

Re: Coole koeltoren

bewegende verlichting komt idd slecht naar voor?
    Mss nog lagere belichting of tweede opname (eventueel derde en meer) met 1ste te monteren in een animated gif? (mits toestemming van mod)

vraagje off topic: waar is deze koeltoren? Vilvoorde?

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

toch goed gelukt hoor, vind de lichtjes mooi, alleen de omgeving niet zo bv dat AMCN mag er van mij wel af.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        alleen de omgeving niet zo bv dat AMCN mag er van mij wel af.
        Gelijk heb je, en dan valt de 'overschot' van die straatlamp er ook af, maar dan blijf ik weer zitten met die gele schijn. Probleem op die plek was dat er meer naar links en rechts hogere boompjes stonden

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        Mss nog lagere belichting of tweede opname (eventueel derde en meer) met 1ste te monteren in een animated gif?
        vraagje off topic: waar is deze koeltoren? Vilvoorde?
        Ik zal eens zien of een animated gif te maken is met de foto's die ik nu heb, maar zou graag nog eens terug gaan MET statief
        Die coole toren staat meer aan de kanten van Anderlecht...

Comment

Working...
        X