Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keys of virtue

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• keys of virtue

een sleutelkastje dat we misschien allemaal wel eens in huis zouden willen hebben

commentaar is uiteraard hartelijk welkom. kan ik misschien iets verbeteren? licht enzo?

even nog vermelden dat de sleutels niet lukraak zijn uitgekozen. zo is het bij voorbeeld geen toeval dat de respectsleutel langs beide kanten een uiteindje heeft of de moedsleutel het grootst is.
    de rest laat ik vrij voor interpretatie .

screw the roses | send me the thorns

Re: keys of virtue

knap beeld (ik vind het contrast net iets te hoog liggen, donker partijen lopen toe)
    Steven

Comment

een mooie opname maar meer ook niet, kan nl geen Frans.(tis toch Frans???).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé
        knap beeld (ik vind het contrast net iets te hoog liggen, donker partijen lopen toe)
        Inderdaad, knap idee maar voor mij ook teveel contrast
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Persoonlijk koos ik voor zwart wit, dat is persoonlijk. Het is idee vind ik wel goed! Ik kan geen Frans, maar dat kan ik wel lezen

Comment

Helemaal niet teveel contrast! Enorm mooie foto
            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Working...
            X