Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
sterk
Is het enige dat ik hierover kan zeggen.
Ben ook eens naar je site gaan kijken, proficiat, heb nog niet alles bekeken (moet daar eens echt de tijd voor nemen).
Je album van Antwerpen kon me uitermate boeien.
sterk
Is het enige dat ik hierover kan zeggen.
Ben ook eens naar je site gaan kijken, proficiat, heb nog niet alles bekeken (moet daar eens echt de tijd voor nemen).
Je album van Antwerpen kon me uitermate boeien.
He, leuk. Ja, antwerpen dat was een erg leuke dag. Mooie stad met een hele hoop foto mogelijkheden. Ik hoop er snel nog eens naar toe te gaan.
Mooi uitgedokterd.
De diagonaal, de extra overbelichte voorgrond, de sepia slogan, de vuilgrijze bijna monotone wolkenhemel en het staalkille gebouw zijn hier in perfecte harmonie.
Het beeld zit vol verrassingen en door de dubbele diagonaal van voorgrond en gebouw blijft ons oog geboeid het beeld afzoeken naar een rustpunt. Ook het X-pattern en de lichtpunten in het gebouw trekken onze aandacht als ankerplaatsen in de compositie. De extra vervorming van de dame in sepia roept onrust op en werkt bijna als een verslaving: alsof men drugs of alcohol genomen heeft en het orientatievermogen aangetast werd. De mondexpressie van de dame, de enkele vingers van haar rechter hand, de flarden tekst waarmee we zo vertrouwd zijn (com en motor...) zijn evenveel aangrijpingspunten die ons bezig houden.
De poster bewijst hier ten volle dat hij niet alleen een perfecte foto-visie heeft maar dat hij daarbij beschikt over een prima expressievorm. Hij ziet het en hij kan het ook aanbrengen.
Dit is voor mij een zeer geslaagde aandachtstrekker, waarvoor ik de poster beslist wil feliciteren.
Mooi uitgedokterd.
De diagonaal, de extra overbelichte voorgrond, de sepia slogan, de vuilgrijze bijna monotone wolkenhemel en het staalkille gebouw zijn hier in perfecte harmonie.
Het beeld zit vol verrassingen en door de dubbele diagonaal van voorgrond en gebouw blijft ons oog geboeid het beeld afzoeken naar een rustpunt. Ook het X-pattern en de lichtpunten in het gebouw trekken onze aandacht als ankerplaatsen in de compositie. De extra vervorming van de dame in sepia roept onrust op en werkt bijna als een verslaving: alsof men drugs of alcohol genomen heeft en het orientatievermogen aangetast werd. De mondexpressie van de dame, de enkele vingers van haar rechter hand, de flarden tekst waarmee we zo vertrouwd zijn (com en motor...) zijn evenveel aangrijpingspunten die ons bezig houden.
De poster bewijst hier ten volle dat hij niet alleen een perfecte foto-visie heeft maar dat hij daarbij beschikt over een prima expressievorm. Hij ziet het en hij kan het ook aanbrengen.
Dit is voor mij een zeer geslaagde aandachtstrekker, waarvoor ik de poster beslist wil feliciteren.
Jeah, knappe cadrage en compo en eigenzinnige toonzetting !
Knappe en karaktervolle plaat !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bijzonder strak! Ik vind het erg bijzonder dat je de zijkant van het hoge gebouw niet kunt zien, je hebt werkelijkwaar een heel speciaal standpunt gevonden...
Comment