Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Although many beginning photography hobbyists resist rules - one rule in particular is essential: the Rule of Thirds. The Rule of Thirds goes way back and, even today, it can revolutionize your photography.
Bekijk daar eens de foto van de dame met regenscherm
of het schaapje in de weide...
doet een beetje vreemd en onecht aan bij mij, lijkt net speelgoed, maar juist omdat je geen punt hebt ter vergelijking(de grote), heeft het weer wat speciaals.
grt,bouk.
De toning is nogal vlak. Het wit is een beetje 'smerig' geworden. Misschien met wat extra contrast (lichte s-curve met curves) dat je de kleur wat kan verbeteren. Maar qua foto vind ik 'm ook wat oninteressant. Ik zie geen verhaal, alleen een boot.
Toen ik deze foto had genomen en achteraf bekeek lijk de boot me wat onwerkelijk omdat er geen referentiepunt is met andere objecten. En zoals Bouk het zegt het doet beetje vreemd en onecht aan.
Alvast bedankt voor jullie reacties en kzal bij de volgende post denken aan jullie opmerkingen
Toen ik deze foto had genomen en achteraf bekeek lijk de boot me wat onwerkelijk omdat er geen referentiepunt is met andere objecten. En zoals Bouk het zegt het doet beetje vreemd en onecht aan.
Alvast bedankt voor jullie reacties en kzal bij de volgende post denken aan jullie opmerkingen
Jeff,
Er zijn erger dingen en je leeft nog hee
Misschien had je vooraf even gezegd wat je bedoelde met deze foto.
Een foto is zoals een liedje: "Een liedje heeft meestal tekst en muziek".
En zingen is een apart vak
Waarom maakt je niet eerst wat foto's die de werkelijkheid weergeven.
Probeer dat eens.
Kleurtoon is hier idd niet op zijn plaats. Ik spreek me niet uit over het onderwerp op zich, da's uiteindelijk persoonlijke smaak, maar een zwart wit uitvoering in hoog contrast lijkt me toch heel wat interessanter dan dit roestbruin.
Comment