Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich vind ik de foto's wel oké, maar het onderwerp boeit me niet zo. T'zijn postkaartjes, en daar hebben we er al duizenden van...
Dus moeten we maar stoppen met fotograferen?
Ik vind ze best mooi om naar te kijken. Meer omdat ik uit een moderen stad kom. Foto 1 heeft mooi diepte, foto 2 zou ik ls de rand van de wal en die lamp wegcroppen. Dat huis met die witte ramen/gordijnen past ook niet lekker in het tafereel.
Hoy steven,
Best wel mooie gezichten, vind het een beetje spijtig van de doffe kleuren, maar dat zal wel aan tijd van het jaar liggen, maar geduld de lente komt eraan, zelfs deze namiddag al een beetje zon gezien en kunnen fotograferen.
Foto 2 zou ik ietsje durven croppen, een stuk van het water weg tot juist boven jou naam, en toch eens proberen ietje meer contrast in te krijgen via software.
Mijn bescheiden mening, groeten Luc.
Comment