Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
gelukt hoor, leuke opnamen.
off topic:nemen de modellen zelf de houding aan, of zegt fotograaf hoe ze moeten gaan staan????.
grt,bouk.
De modellen waren zéér gewillig, en begrepen meestal direct waar je heen wilde. Je merkte ook dat de meesten al wat ervaring hadden. Het was een plezier om met hen samen te werken. Nogmaals: dank je dames (en heren).
lijkt mij dan wel leuk een keer mee te doen, maar als leek dacht ik dat de moeilijkheid was, hoe zet ik die mooie modellen een beetje knap neer, maar als de meeste al wat ervaring hebben stap ik misschien wel over die grens.
grt,bouk.
lijkt mij dan wel leuk een keer mee te doen, maar als leek dacht ik dat de moeilijkheid was, hoe zet ik die mooie modellen een beetje knap neer, maar als de meeste al wat ervaring hebben stap ik misschien wel over die grens.
grt,bouk.
Idd meedoen,toffe sfeer,leuke modellen en je maakt er zoals hier zeker mooie foto's
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment