Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Albums SD Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Albums SD Winterslag

Het zijn deze keer weer een hoop albums,te veel om een persoonlijke reactie aan te geven,probeer ze wel allemaal te bekijken,de foto,s zijn zeker zeer verschillend ondanks dat het op dezelfde locatie is,en dan zie je maar weer dat de kijk op het onderwerp toch bij een ieder anders is,en hier is weer gebleken wat een toffe groep de Bders zijn

Groetjes NoName & Coby
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Re: Albums SD Winterslag

Ja ook van mij een dikke proficiat aan iedereen! Zitten zeeeer veel pracht foto´s tussen.
    Inderdaad zeer veel albums, dus reageer ik ook hier om iedereen te kunnen bereiken
    Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, maar hoop er in augustus bij te zijn!!

Voor de rest niets dan bewondering
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Hiermee zou ik mij willen aansluiten.
      Omdat ik mij vaak niet geroepen voel "commentaar" op anderen te geven -al is het meestal positief - heb ik mij ook onthouden bij de vele mooie en vooral gevarieerde albums die hier verschenen zijn ivm de "mijn".
      Maar ik heb het niet over de albums van Winterslag alleen. Ook de losse foto's in de andere rubrieken vallen daar onder wat mij betreft.
      Ik weet dat ik nog veel moet leren - waar dit forum een zeer grote hulp is - vandaar.

Comment

idd het zijn veel topics met albums... Prachtige album van BDers, modellen en koolmijnonderwerpdecors
        Bekijken doe ik ze allemaal natuurlijk en probeer dan ook een antwoordje te geven... Dus als ik er één over 't hoofd zie, don't shoot the pianoplayer.

Comment

Yeps echt heel veel albums. Maar deze keer in augustus Jan van de partij he We zien elkaar dan
          Respect begint bij uzelve

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Umco
            Yeps echt heel veel albums. Maar deze keer in augustus Jan van de partij he We zien elkaar dan
            Tja veel albums... Dat was te verwachten he? Over de honderd Bders op de koolmijnshoot verleden zondag.. Dat geeft over de honderd albums he? ofnie?
            ooo, ik heb nog geen album....

Comment

Working...
            X