Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Winterslag : De modellen staan ondertussen ook bij fotopic
SD Winterslag : De modellen staan ondertussen ook bij fotopic
Ik heb de foto's van de modellen ondertussen ook in mijn fotopic-album gezet, hopelijk zijn ze goed genoeg want dat was mijn eerste modellenshoot . Maar ik heb wel genoeg hulp gekregen van de BD'ers die er wel ervaring mee hebben .
Re: SD Winterslag : ik heb snel even 3 foto's uitgekozen
Voor de modellenfoto's moet je nog wat geduld hebben. Ik heb een selectie van ruim 100 foto's gemaakt (tijdens het bewerken zal dat aantal nog wel wat verminderen), en daaraan begin ik morgen zodra ik van het werk kom.
Bij Fotopic heb ik ondertussen al twee albums geplaatst:
-Gebouwen + inboedel
-De fotografen (actiefoto's dus ).
En morgen komt daar het album van de modellen nog bij .
Re: SD Winterslag : ik heb snel even 3 foto's uitgekozen
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
Voor de modellenfoto's moet je nog wat geduld hebben. Ik heb een selectie van ruim 100 foto's gemaakt (tijdens het bewerken zal dat aantal nog wel wat verminderen), en daaraan begin ik morgen zodra ik van het werk kom.
Bij Fotopic heb ik ondertussen al twee albums geplaatst:
-Gebouwen + inboedel
-De fotografen (actiefoto's dus ).
En morgen komt daar het album van de modellen nog bij .
Ik heb natuurlijk eerst snel je "fotografenalbum" doorbladerd. En lap! Ik sta weer zeker een keer of vier in de weg
Re: SD Winterslag : De modellen staan ondertussen ook bij fotopic
Bedankt voor de reacties
Ondertussen heb ik ook de namen van de modellen erbijgezet, en ligt de CD met de foto's klaar om te verzenden. Het is een drukke week geweest om alles klaar te krijgen, maar het was de moeite waard .
Comment