Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BDers in de Bush.....met album

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BDers in de Bush.....met album

Alweer een mooi album. De mooiste vind ik die rare vis van onderen (0044), het hagedisje (2345), de babygorilla (2375), stokstaartje (2428) en natuurlijk die beroemde schrijver die anoniem wenst te blijven (2393)

Aan de donkere kringen onder mijn ogen te zien, heb ik een behoorlijk slaaptekort opgelopen. Dat krijg je als je zo vroeg op moet
    Meer foto's op Mukblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
      Aan de donkere kringen onder mijn ogen te zien, heb ik een behoorlijk slaaptekort opgelopen. Dat krijg je als je zo vroeg op moet
      Hahaha, vandaar dat je zo stilletjes was
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

De eerste foto die me opviel was 0044. Net alsof het een porceleinen diertje was. De houding vind ik mooi zo, op juiste moment geschoten.

Ook nr 2375 viel direct op. Goed close genomen, het beestje lijkt het ook leuk te vinden om zo te worden gefotografeerd. Hetzelfde geldt ook voor 2346 trouwens.

Alleen die twee apen van 2393 en 2394... die hebben toch een serieus probleem. Ik zou voorstellen: Ofwel direct de kunstmatige voeding stoppen (wel eerst even Bush bellen - nee niet die Burgers Bush van Arnhem, maar die van de USA) en in geïsoleerde hokken zetten, wel liefst samen dan; ofwel een goed adoptieprogramma starten alwaar deze exemplaren nog een waardig leventje kunnen leiden

Comment

Mooie album. Ik ga vooral nr. 31(geel visje) + 44(rog) + 2316(cactusbloem)heel mooi. Ik heb die bloem ook geprobeerd te trekken, maar bij mij is ze mislukt.
          Maar die apen vind ik ook heel mooi.
          freyake

Comment

Working...
          X