Weerspiegelingen in de kerk, maar zien jullie waar in de kerk deze foto's genomen zijn
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste fotokes van de SD Dendermonde
Collapse
X
-
-
Re: Mijn voorproefje van de SD Dendermonde
schoon, heel schoon.
Ik begin zo stilaan te te wenen, hevig te wenen. Ikke heb maar 40 fotokes kunnen trekken . Ik was teveel begaan met al die klein mannekes die met zo'n klein dozeke rondliepen en vanalles daardoor bekeken.
Ik heb echt geen idee. Ik dacht aanvankelijk aan één of andere wijwatervat of is het waterwijvat of vatwaterwij.
Nadien dacht ik aan een soort glas op een altaar, maar dan is het verdikke heel dicht bij een raam Gepolierde marmer lijkt me echt suppergepolierd. Je kirjgt die wel blinkend, maar die is nooit 100% spiegelvlak. Ik houd het bij mijn eerste opwellinghttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
-
De tweede is genomen aan die koperen baluster vermoed ik. Waar er duidelijk bijstond dat men er niet mocht aankomen.
@purlut : Die klein mannekes hebben zich wel geamuseerd
Comment
-
@Nat, ik ook hoor. Maar ben moe, moe, moe, moe, moe, moe. De laatste 14 dagen was het hektisch. Zware informaticaproblemen (crashen, ...) op het werk en 's avonds nog de opvolging, fijntuning, ... Gelukkig was er Skitch.
Euh, ja, naast die klein mannekes liepen er ook nog klein meiskes rondhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
-
-
Re: Mijn eerste fotokes van de SD Dendermonde
Leuk gedaan Vicky, vooral de eerste.
Als ik me niet vergis staat dat glasraam op z'n kop?
Maar waar het precies in weerspiegelt kan ik niet direct zeggen... ik ben echt benieuwd naar de oplossing van dit raadseltje!!!
Groetjes
Comment
-
Bedankt iedereen
En omdat jullie er niet uitkomen waar de foto's genomen zijn ... Wel het zijn weerkaatsingen in de mooi gepoetste koperen rectorzuil (of hoe heet zo iets ) Op de eerste foto zie je nog het boek van de voorlezer liggen en deze foto is niet gedraaid. De tweede foto is de weerkaatsing op de voet van die zuil en die foto is wel gedraaid dus rechts van de waarkaatsing was de vloer van de kerk.Groetjes Vicky
Comment
-
Even naar je album gaan kijken....
Waw zeg. Dat is "door een andere bril" gezien.
Voorkeuren : foto 13 en uiteraard 20,
Groetjes
Skitch" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Comment