Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot in Brugge en Beernem-> paarden fotograferen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotoshoot in Brugge en Beernem-> paarden fotograferen.

Hallo,
    kben nieuw hier, en kheb geen camera, maar mijn pa wel (--> SKITCH), en ik wou dat hij het hier zette, maarja, dat wou hij dus niet . Maar hij wel wat 'leiden' als jullie actief en enthousiast gaan reageren. .
    Dus, om te beginnen, moest dit een echt shooting day worden : er worden gen kosten overgedragen, want dat is veel te ingewikkeld en risicovol.
    Het zou ongeveer zo gaan:
    9.OO u. Afspraak op de Grote Markt op het Jan-Breydel-en-Pieter-De-Coninck standbeeld.
    9.15 Op stap door Brugge naar de leukste en gezelligste plekjes onder leiding van Skitch .
    11.45 In het geval dat de groep helemaal is versprokkeld op 11.45 afspraak op de Grote Markt.
    12.00 Eten op eigen kosten in Chinees restaurant tegen speciaal tarief (moet nog over gepraat woredn op het thuisfront) of gewoon een sandwiche met koffie in het Maison du Pain ofzo.
    13.00 Vertrek op eigen houtje (allemaal in een autocaravaan netjes achter mekaar rijden ) naar Beernem,Blommeke waar de paarden staan.
    Er is daar een piste,weiden,stallingen en woning. Vanwege de paarden is het een goed idee om niet te veel mensen toe te laten voor deze shooting day, mss. 10-15 ofzo. Er is in de paarsvakantie een veulen uitgerekend maar die kan later of vroeger geboren worden, maar het is altijd super leuk om een dartel,bokken,spelend,steigeren,drinkend veulen te fotograferen.Er zullen in de eerste week van de paasvakantie ook veel kinderen vnawege het kamp, maar het is wsl gemakkelijker om dus op een andere kalmere dag te gaan vanwege de paarden die niet mogen doordraaien, want ze moeten nog op jumping etc.
    16.00 Afronden....

Kweenie wat jullie hiervan vinden, maar papa(skitch) zal dit wel verder leiden.
    Om jullie even te verleiden wat jullie kunnen fotograferen.
    .

.
    ...
    Zeg maar wat je hiervan denkt,
    maar denk er wel aan:
    er kunnen ong 10-15 mensen meegaan.
    Last edited by Zephke; 25 maart 2005, 11:33.

Re: Fotoshoot in Brugge en Beernem-> paarden fotograferen.

Dringende vraag:
    Gelieve het aantal foto's te verminderen (max. 3) en de foto's te resizen (max. 200kb/foto)!
    mvg Sven Michiels (moderator)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
      Dringende vraag:
      Gelieve het aantal foto's te verminderen (max. 3) en de foto's te resizen (max. 200kb/foto)!
      mvg Sven Michiels (moderator)
      Ohla,
      sorry, khad de regels niet gelezen, kben ze nu aan het lezen.
      Ik heb het al aangepast.

Comment

bedankt voor het snel aanpassen

Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Blijkbaar geen interesse?
          Ik kijk de laatste maanden niet naar SD maar vanaf nu met mijn nieuwe camera dus wel hé?
          Heb je er al een datum voor uitgetrokken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Act
            Blijkbaar geen interesse?
            Ik kijk de laatste maanden niet naar SD maar vanaf nu met mijn nieuwe camera dus wel hé?
            Heb je er al een datum voor uitgetrokken?
            Hallo Act,

Zepkhe ligt al in bed op dit ogenblik. Ze heeft me overvallen met deze shooting.

We overwegen nog of we later in de lente die shooting eventueel kunnen (aangepast... ) doen. Maar het is nog iet zeker.

Groetjes

Skitch ( vader van Zephke )
            " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Ik wil wel eens meeten, beernem is nie ver ;-)
              www.fotofolio.be

Comment

Hoi,
                ik ben wakker hoor!
                Ik kon een paar dagen niet online komen omdat a) Skitch mijn pc nodig had en b) omdat de pc eens 'uitgekuist'.

Ik denk dat een of ander weekend in mei heel geschikt zou zijn.
                Hou er wel rekening mee dat het nog altijd paarden zijn, en dat er dus maar ong. 12 BD'ers kunnen meedoen:
                1. Skitch

Zephke

Comment

Working...
                X