Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een Album van Amsterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een Album van Amsterdam

    klik op button albums Jan, en geniet van Amsterdam
    langenacker.nl
    Groetjes
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Nog een Album van Amsterdam

    Oorspronkelijk geplaatst door NoName
    ... en geniet van Amsterdam
    dat heb ik inmiddels weer gedaan via je schitterende album, met zoveel unieke beelden. Wat je tussen regendruppels toch nog allemaal tegenkomt ...

    Comment


    • #3
      Re: Nog een Album van Amsterdam

      Mooi album heb je er van weten te maken
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Nog een Album van Amsterdam

        Zitten toch nog weer wat onderwerpen bij die ik nog niet heb gezien! Leuk album
        >>>Canon Eos 300D<<<

        Comment


        • #5
          Re: Nog een Album van Amsterdam

          Leuk verslag van de BD en ondanks de moeilijke lichtomstandigheden toch haarscherpe foto's!

          Comment


          • #6
            Re: Nog een Album van Amsterdam

            Zoals we van je gewend zijn, weer een mooi album
            Enkele uitschieters: de zwerver (4), Gerda (5), rolstoelpanning (9), ijscohoorntjes (13) en man met schilderij (28).
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Re: Nog een Album van Amsterdam

              Het totaal beeld wordt breder en breder! De foto met "twee en stuurman"vervult mij met jeugdsentiment. Betreft hier trouwens al een wat ouder type. Dan nr. 30, dat stukje been, vind ik fantastisch!

              Jan
              You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

              Comment


              • #8
                Re: Nog een Album van Amsterdam

                Veel afwisseling in je album Jan! Mooi beeld van de dag.
                4 en 28 zijn sneu en grappig tegelijk.
                28 vind ik qua beeld het mooist!

                gert / blackadder
                Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een Album van Amsterdam

                  Ha, dat panning-shot is toch gelukt... inderdaad mooie haarscherpe pics, Jan! Mooie gevarieerde serie!
                  www.lowspark.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een Album van Amsterdam

                    "Geinig" album, Jan! Bijzondere dingen als het Koninklijk Hek, en het Centraal Station (toch), maar ook die trap in de Jordaan met de bloembak er op. Yes!

                    Was leuk met je te ouwenelen in de Bar, hopelijk tot een volgende SD!
                    Groets, Gerhard
                    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog een Album van Amsterdam

                      Jan,

                      Een mooie reeks.
                      Vooral de foto's van Gerda (5) Rolstoel (9) Stoep (12) Zwerver (4) Power-boat (16) vind ik zéér goed

                      Groetjes en tot ziens
                      André Barnier
                      SONY DSC RX10IV 24-600mm
                      http://www.pbase.com/abarnier

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog een Album van Amsterdam

                        Héél mooie reeks, jij hebt blijkbeer weer héél andere dingen dan de anderen en ik gezien. Knap hoor!
                        Hihihi, mooie foto van mij ook - was weer aan het tateren zeker?
                        hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                        member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                        visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog een Album van Amsterdam

                          Hihi, die panning van die rolstoel is best wel grappig (en gelukt!) Ging dat bakje zooooo snel? Verder op nr. DSC 9996 vraag ik me af wie zn been daar beneden heeft verloren
                          http://katrijn.fotopic.net
                          Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog een Album van Amsterdam

                            Leuk die rolstoelpanning! En uiteraard mag de rest van je album er ook zeker zijn!
                            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                            --------

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog een Album van Amsterdam

                              @Lut, Ik ben er achtergekomen dat er 2 mogelijkheden zijn met regen,je kan foto,s maken en klets nat worden

                              @Hanske, dank u wel

                              @Rootje, ook jij bedankt voor de reactie

                              @Havezet, Ik heb mijn best gedaan

                              @Jacki, je laat mij

                              @Jamonadap, Dat stukje been zag ik pas toen ik thuis de foto,s bewerkte, heb het bewust zo gelaten

                              @BlackAdder, van foto4 kan ik mij indenken van dat is sneu,maar het is wel de realiteit maar ik denk dat je met foto 28 een andere foto bedoelt(kijk maar bij je topic)

                              @mikekiwi, zulke panning lukt nog wel maar het moet zeker niet harder gaan dan 15km/uur daar ben ik weer te traag voor

                              @Thor, was zeker leuk om te ouwelen en hoop je zeker weer te zien op een SD/BD en Bar

                              @ABarnier, dank je hoe wel je het niet vaak ziet van mij maar mensen mag ik graag fotograferen

                              @Gerda, een dame zoals u die in de bloei van haar leven staat die tatert niet , maar is altijd druk met confersatie(over kippen?) Gerda bedankt voor de reactie en de foto die koester ik

                              @Kat, Panning was wel moeilijk hij ging hard ,en dat been die zag ik thuis pas, had hem anders wel weggeschopt

                              @JLP,ik wil later autorace gaan fotograferen dus ik moet eerst oefenen


                              Iedereen weer bedankt voor zijn/haar reactie en tot de volgende keer
                              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                              www.langenacker.nl

                              Comment

                              Working...
                              X