Voor mij was het de eerste keer dat ik deze voor velen bekende locatie heb bezocht.
Ik ben in de voormiddag gestart met een volledige wandeling te maken in het zonnetje langs
de buitenzijde van het terrein. In de namiddag vooral het binnen gebeuren gaan ontdekken.
Alle onderstaande waarnemingen heb ik gemaakt met Zeiss - prime lenzen op een FF-camera
en alle instellingen heb ik manueel gedaan (F-waarde, snelheid, instelling witbalans in K-waarde) +
gebruik makend van een statief zodat ik achteraf zo weinig mogelijk nog moet aanpassen via software.
Onderstaand reeksje start ik met de kleurenversie.
Gevolgd door een reeksje omgezet in sepia (vind dit passend bij het onderwerp)
Alle kritische bemerkingen zijn meer dan welkom.
Groetjes,
Dirk
Ik ben in de voormiddag gestart met een volledige wandeling te maken in het zonnetje langs
de buitenzijde van het terrein. In de namiddag vooral het binnen gebeuren gaan ontdekken.
Alle onderstaande waarnemingen heb ik gemaakt met Zeiss - prime lenzen op een FF-camera
en alle instellingen heb ik manueel gedaan (F-waarde, snelheid, instelling witbalans in K-waarde) +
gebruik makend van een statief zodat ik achteraf zo weinig mogelijk nog moet aanpassen via software.
Onderstaand reeksje start ik met de kleurenversie.
Gevolgd door een reeksje omgezet in sepia (vind dit passend bij het onderwerp)
Alle kritische bemerkingen zijn meer dan welkom.
Groetjes,
Dirk
Comment