Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Hobokense Polder: "macro" met 150-450
Met een kanon kan je dus wel degelijk vlinders, hommels en libellen schieten...
mooi gedaan Marc. De Hazelnoten spreken mij het meest aan (misschien omdat ik die niet heb gefotografeerd....)
Andre De Locht
aldlfoto.wordpress.com
+32 476 870 354
zeer gevarieerde reeks met scherpe, goed belichte beelden.
ook mijn voorkeur gaat naar de tweede wegens lichtinval op het onderwerp en wegens de knappe contrasterende achtergrond.
Bedankt.
Het voordeel van het kanon is dat je op deftige afstand kunt blijven zonder dat ze dan schrikken.
En een "kanon" van 2 kg is ook goed voor de, ehm, conditie
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Marc,
Hier laat je duidelijk zien dat je eigenlijk met vele type lenzen macro-opnames kan maken
wanneer je camera en lens kan beheersen, en dat laat jij hier mooi zien.
Zoals je zelf schrijft, met langere mm ga je veel minder de insectenwereld gaan verstoren.
Comment