Reeds vele jaren probeer ik deel te nemen aan deze SD en soms ga ik eens op
daguitstap naar daar, maar het was de eerste keer dat ik het luipaard actief bezig zag met
een prooi (gevoederd). Veelal loopt hij wat rondjes of ligt op een boomstam, maar ditmaal was het eens
geheel anders. Een mooie start van een heerlijke dag vol waarnemingen.
Hieronder dus een reeksje van het Luipaard, alhoewel een dame (die op safari was geweest naar Afrika)
ons duidelijk probeerde te maken dat dit een jachtluipaard is en niet een luipaard, en dit bewees aan de hand van foto's.
Nu ja, wie heeft gelijk. Het bord van de Beekse Bergen of de gids in Afrika?
Spijtig genoeg zat deze Luipaard in een donker hoekje en moest ik iso 8000 aanspreken om
hem in beeld te krijgen. De foto's zijn gemaakt niet door het glas, maar door de draadafsluiting
waar ik tussen de planten een kleine opening vond om de lens te kunnen richten.
Dank voor het kijken,
Groetjes,
Dirk
daguitstap naar daar, maar het was de eerste keer dat ik het luipaard actief bezig zag met
een prooi (gevoederd). Veelal loopt hij wat rondjes of ligt op een boomstam, maar ditmaal was het eens
geheel anders. Een mooie start van een heerlijke dag vol waarnemingen.
Hieronder dus een reeksje van het Luipaard, alhoewel een dame (die op safari was geweest naar Afrika)
ons duidelijk probeerde te maken dat dit een jachtluipaard is en niet een luipaard, en dit bewees aan de hand van foto's.
Nu ja, wie heeft gelijk. Het bord van de Beekse Bergen of de gids in Afrika?
Spijtig genoeg zat deze Luipaard in een donker hoekje en moest ik iso 8000 aanspreken om
hem in beeld te krijgen. De foto's zijn gemaakt niet door het glas, maar door de draadafsluiting
waar ik tussen de planten een kleine opening vond om de lens te kunnen richten.
Dank voor het kijken,
Groetjes,
Dirk
Comment