Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Weer iets anders.
Ik heb wel een opmerking. Ik zie dat er foto's zijn waarvan je de muren kaarsrecht hebt gezet. Op zich niets mis mee, maar trop est trop.
Mooiste vb is nr2. Een zicht op 1m70 genomen en daar verwacht je toch dat er boven toe lijnen naar elkaar toe lopen. Door ze hier kaarsrecht te plaatsen heb ik het gevoel dat de gevels open slaan. Dat je probeer de vallende, invallende muren weg te werken is op zich heel goed, maar het is daarbij het beste toch nog natuurlijk over te komen.
Foto 2 zou ik even herbewerkennen er ervoor zorgen dat de gevels iets naar elkaar toe lopen. Met dat iets bedoel ik echt niet veel. Maar het resultaat is op dat ogenlijk gevoelsmatiger natuurlijker. Probeer het eens. Nu heb ik echt de indruk dat de linkergevel naar boven toe stukken breder wordt en daar voel ik me niet goed bij.
Terechte opmerking Wim. Ik durf wel eens perspectiecorrectie te doen met shift-N, een goed werkend tooltje, op voorwaarde dat de uit te voeren correcties heel beperkt zijn.
En dat is inderdaad te geforceerd in foto 2. Ga hem eens hernemen en de verbeterde versie als 9de bijplaatsen.
Wat bedoel je met die 1m70 ? Ik stond wel verderaf hoor.
1 3 4 6 & 8 kunnen ook wat extra exposure gebruiken. Kan ook persoonlijk zijn, ik vind ze nogal donker, ze lijken nogthans rond de middag genomen te zijn.
Comment