Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Schoonslhof
Collapse
X
-
-
Re: SD Schoonslhof
Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk berichtdiene eerste vind ik ook de mooiste, maar het kromt wel neig....leeg...
Comment
-
-
Prachtige reeks zeg...
Eerste springt er voor mij echt uit!Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtFisheye 8mm, is normaal hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk berichtah, dan is het logisch natuurlijk. kon het niet zien. Maar zou het ook niet gedacht hebben omdat je in het gras links geen kromming naar rechts hebt. Enkel de rechterkant van de foto staat bol. Of zie ik niet goed?...leeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtKijk eens goed naar het kruis links van het standbeeld, het gras heeft las van de wind. :-)
Comment
-
-
Mooie reeks waar foto 2 voor mij eruit springt.
Heb er ook gestaan maar zag het niet en nu zie ik het wel. Knap gedaan.Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
-
Zonder meer de eerste twee die mijn favoriet zijn..... nu zo'n spijt dat ik niet ben geweest.http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
Comment