Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks!
Enkele vind ik heel geslaagd omdat ze van een andere kant zijn genomen van waar ons groepje is geweest. Geeft een ander (en soms beter) beeld op het decor
Mijn voorkeur gaat naar nummer 9
Mij spreekt de voorlaatste foto het meest aan. Waar is dat eigenlijk?
Wat dat bleke licht betreft dat Bouk aanhaalt: dat was ook effectief zo - het is misschien niet het mooiste licht maar je foto's geven het lentezonnetje mooi weer.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment