Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: SD Antwerpen, vanuit de hoogte en vanaf het water
Dank voor jullie fijne reacties, het deed me enorm deugd om er nog eens bij te kunnen zijn.
Heb het momenteel niet makkelijk en dat dagje Antwerpen kwam maar net op tijd om even alles van me af te kunnen zetten.
Maar nu is het alweer alle hens aan dek, thuis en op het werk. Het is dag in dag uit lopen om met alles rond te geraken.
Ik hoop in de toekomst terug wat meer tijd te krijgen om SD's bij te wonen maar ook om er zelf terug enkele te kunnen organiseren.
Maar dan moet er eerst heel wat veranderen in mijn huidige situatie en dat gaat niet van vandaag op morgen.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment