Mijn bijdrage van deze mooie toch voor mij te korte dag om alles te kunnen leren. Ik hoop er toch iets van opgestoken te hebben. De uiteenzetting over het gebruik van verschillend materiaal vond ik boeiend. Een eerste poging om dit in de praktijk te ervaren werd geboden. Op enkele foto's na zijn de meeste van mijn foto's niet met de opstelling ter plaatse gemaakt, ik kreeg wel de kans die ik niet ten volle benut heb. Tot mijn spijt ben ik voor één model wat op de verkeerde plaats telkens aanwezig geweest.
De bewerkingen achteraf zijn op de laptop gemaakt waar ik al dikwijls bedrogen ben uitgekomen wat de kleur en het licht van mijn foto's betreft. Mijn eerste en positieve ervaring met modellen die heel gewillig poseerden.
Het onthaal was vriendelijk en in alles voorzien. Goed georganiseerd, voor elk wat wils. Waarvoor dank aan iedereen die daar tijd voor gemaakt heeft.
Het album kan je hier bekijken.
LINK
De bewerkingen achteraf zijn op de laptop gemaakt waar ik al dikwijls bedrogen ben uitgekomen wat de kleur en het licht van mijn foto's betreft. Mijn eerste en positieve ervaring met modellen die heel gewillig poseerden.
Het onthaal was vriendelijk en in alles voorzien. Goed georganiseerd, voor elk wat wils. Waarvoor dank aan iedereen die daar tijd voor gemaakt heeft.
Het album kan je hier bekijken.
LINK
Comment