Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sd libellen 17/5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sd libellen 17/5

Het is niet simpel hé, ik hou er slechts 5 over en dan nog!
    Mogelijks heeft Wim hier gelijk, we worden kritischer, dus ik wordt ouder...................

Alvast bedankt voor het kijken.
    MVG. Hugo

Re: Sd libellen 17/5

Mooie reeks geselecteerd.Voorkeur voor 1 en 4.
    Geniet van foto's maken

Comment

Voor mij de laatste.
      Bij de eerste weet ik niet goed wat denken... Is dit nu een lege huls na uitsluiping ? Indien ja, dan heb ik een totaal verkeerd beeld voor van de nimfen van de libellen.
      Zal eens wat meer info moeten opzoeken, tenzij onze nymfomanistisch geïnspireerde lilybie er een antwoord op weet.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

De eerste is inderdaad een lege huls na uitsluiping, ik heb er ook nog een paar fotootjes van gemaakt.
        Geniet van foto's maken

Comment

Nou, het zijn dan toch 5 goede, idd eerste is een lege, ik heb die ook maar noet zo scherp,

Comment

Voorkeur voor het lege hulsje dat zo mooi doorzichtig er op staat!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Bedankt voor de commentaar iedereen.
              Iedereen bekijkt een foto op zijn eigen manier, compo, licht, scherpte enz..............
              Als ik even advocaat van de duivel mag spelen vind ik persoonlijk n° 5 de laatste .....maar,
              de reflexie op die linker vleugels(jammer).
              De vraag is dan, wie ziet dat tijdens de opname?
              MVG. Hugo

Comment

mooie reeks heb nog een mooie van je op het brugje die komt er later nog aan als de 3 BD musketiers
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                X