Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op voorlaatste foto ben ik deze HDR foto aan het maken http://barthuysmans.smugmug.com/Shoo...l-/i-4PHtQ7F/A .
Die heb ik net bij Cewe besteld op 40x60cm, betaald met de cadeaubon die ik heb gewonnen op de algemene vergadering (afdruk op aluminium direct print, dan kan ik ook eens zien hoe zo'n afdruk er uitziet).
wat dan ook een mooie foto is geworden Bart, ben benieuwd naar het resultaat.
ik weet nog niet wat ik met mijn gewonnen bon ga doen.
tja, die kraan. die konden we niet voorbij laten gaan.
Zo, eindelijk terug in België en mijn SD-Brussel foto’s verder afwerken.
Vond de voormiddag interessanter qua foto-onderwerpen dan de namiddag. Modellenfotografie was niks voor mij die dag.
Die kraan was niet mijn beste vriend die dag.
5, 6 en 7 hebben mijn voorkeur.
Foto 8 is ook een manier om geen last te krijgen van de nek.
mvg
Marc
PS:
je weet niet wat doen met die bon?
Ik wel, stuur het maar door met de post
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc
Comment