Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jubelpark

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jubelpark

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Jubelpark

A zo, ook foto's genomen waar het niet mocht. Toch een mooie reeks
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      A zo, ook foto's genomen waar het niet mocht. Toch een mooie reeks
      Patrick, als er verbodstekens hangen dat je niet mag flitsen, wil dan naar mijn gevoel wel zeggen dat je er foto's mag nemen, of niet?
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

BD had blijkbaar maar een toelating met rugzak en statief in het gedeelte van de vliegtuigen, niet andere zalen. Ik ben moeten stoppen door een toezichter en hij zij me zelfs dat ik mijn foto's moest verwijderen van mijn kaartje als ik er al genomen had, heb ik niet gedaan. Ik mocht zelfs nog niet meer naar de trap om een panorama te maken van het Jubelpark. Dus, je hebt geluk gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Patrick, als er verbodstekens hangen dat je niet mag flitsen, wil dan naar mijn gevoel wel zeggen dat je er foto's mag nemen, of niet?
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          BD had blijkbaar maar een toelating met rugzak en statief in het gedeelte van de vliegtuigen, niet andere zalen. Ik ben moeten stoppen door een toezichter en hij zij me zelfs dat ik mijn foto's moest verwijderen van mijn kaartje als ik er al genomen had, heb ik niet gedaan. Ik mocht zelfs nog niet meer naar de trap om een panorama te maken van het Jubelpark. Dus, je hebt geluk gehad.
          Geen geluk, Patrick. Gewoon de regeltjes gevolgd. Alles netjes uit de losse hand. Had mijn rugzak wel bij ( gevraagd om eventueel diverse lenzen te kunnen gebruiken op het panorama ) maar mijn statief niet toen ik deze foto's maakte.

Comment

Working...
          X