Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel - Geen pin-ups maar close-ups

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Brussel - Geen pin-ups maar close-ups

Tijdens de shooting day liet ik de pin-ups over aan de experts en liep het grootste deel van de tijd rond met mijn statief en geliefde 180mm macro.

Ook met een 50mm kan je je er wel amuseren. Dit is een Russische kanon-anemoon. Ze gedijt blijkbaar goed in bergachtige streken, zoals Afghanistan.

Dezelfde aanvalshelikopter maar nu een opname met een 100mm, die net als het onderwerp 'state of the art' was in de jaren '80.

Telemacro's hebben het voordeel dat het ook telelenzen zijn, en dus kan je de krappe beeldhoek gebruiken om in dat drukke museum er toch één vliegtuig uit te pikken, deze Spitfire bijvoorbeeld.

Aan de ingang van het Jubelpark stond er een grote bloemencircel, en die bracht dan weer wat kleur in mijn opnames. Veel bloemen waren uitgebloeid maar met een beetje zoekwerk lukte het wel om nog een mooi exemplaar te vinden.

Drie keer ben ik rond het perk gelopen maar hiervan was er echt maar één exemplaartje.

Bedankt voor het kijken
    Last edited by Laurens; 28 april 2014, 08:05.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Re: SD Brussel - Geen pin-ups maar close-ups

Amaai, die zijn allemaal supermooi, ik ga niet eens een favoriet kiezen
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Mooie detailfoto's .

Op elke SD zie je dat niet iedereen hetzelfde fotografeert, ook al zijn ze allemaal op dezelfde plaats geweest.
      Het is altijd leuk om te zien dat iedereen zijn eigen ding kan doen, anders krijgen we hier 30 keer dezelfde foto te zien.

Ik heb ook nog getwijfeld om de macrolens mee te nemen, maar dan moest ik ook mijn statief meenemen, en ik had geen zin om dat allemaal mee te sleuren ( de Sigma 180mm f2,8 macrolens + statief is toch zo'n 3kg extra gewicht, ik had de 70-300 al meegenomen in plaats van de 70-200 f2,8 om gewicht te besparen).
      Last edited by Black B@ndit; 28 april 2014, 18:35.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Deze foto's zijn echt geweldig. Mijn complimenten.
        Heb nog zoveel te leren

Comment

Mooie reeks met uitschieter nummer 2
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Love it

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Hallo,

Zo, eindelijk terug in België en mijn SD-Brussel foto’s verder afwerken.
              Vond de voormiddag interessanter qua foto-onderwerpen dan de namiddag. Modellenfotografie was niks voor mij die dag.

Nr 2 & 3 zijn mooi gelukt. De andere ook trouwens maar deze hebben mijn voorkeur.
              Soms zijn details veel mooier dan het geheel.

mvg
              Marc
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

Comment

Working...
              X