Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel - Model 'hors concours'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Brussel - Model 'hors concours'

Modellenfotografie ligt me niet zo - en ik heb in het legermuseum dan ook geen foto's van de dames gemaakt. Eénmaal terug buiten bleek er nog één model mee te doen - weliswaar buiten het officiële programma en in meer uitdagende outfit. Aan die verleiding kon ik toch niet weerstaan - dus hier is ze, mijn eerste en enige modellenfoto.

Zoiets moet je natuurlijk dadelijk feesboeken en twieten, dus ben ik terug naar het museum gespurt. Eén van de Sikorsky's had gelukkig een aansluiting voor de smartphone en omdat ik nogal buiten adem was heb ik ook mijn eigen batterij even moeten opladen. Blijkbaar hebben alleen mannen last van dat soort fenomeen.

Het was een vermoeiende dag, maar nu kan ik er weer tegen. Hartelijk dank aan de organisatoren, die dus werkelijk alles voorzien hadden.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Re: SD Brussel - Model 'hors concours'

De tweede vind ik knap gezien. Bij je eerste denk ik dat je kleuren niet goed zitten, het groen overheerst.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mooie compositie in de eerste,
      Tweede is leuk
      FLICKR PHOTOSTREAM
      Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

Nr2: Zelfs bakelieten telefoons kon je daarmee opladen maar je moest wel extra bijzwengelen

mvg
        Marc
        Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
        M.v.g. Marc

Comment

Working...
        X