Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD kerkhof Brugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD kerkhof Brugge

Als ik dat hier zo zie is de SD daar toch een absoluut succes geweest (de mijne staan er nog niet op want daarvoor werk ik veeeeeeel te traag). Het voorstel van Pixelboy voor een revisit moeten we dan ook zeker in dank aanvaarden. Ik stel zelf het najaar voor, als de bladeren nog niet opgeruimd zijn. Ik heb er zelfs eens langs gelopen maar had toen geen camera bij. De moeite en een compleet andere invalshoek.

Re: SD kerkhof Brugge

Heb dat reivisited-voorstel nog nergens gezien maar ben sowieso grote voorstander. Had intentie om daar nog eens heen te gaan ... maar ´t is natuurlijk veel leuker in SD-verband!
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Maar dan gaan we eens nadien beter moeten afspreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
        Als ik dat hier zo zie is de SD daar toch een absoluut succes geweest (de mijne staan er nog niet op want daarvoor werk ik veeeeeeel te traag). Het voorstel van Pixelboy voor een revisit moeten we dan ook zeker in dank aanvaarden. Ik stel zelf het najaar voor, als de bladeren nog niet opgeruimd zijn. Ik heb er zelfs eens langs gelopen maar had toen geen camera bij. De moeite en een compleet andere invalshoek.
        Ja, dat is de periode dat we zeker eens moeten gaan? En de kleuren, dat gaat vonken geven.

Pixelboy

Comment

Zal zeker aanwezig zijn! Maar wel dat opletten je er niet gaat juist voor Allerheiligen en Allerzielen...dan doen ze daar ne grote opkuis en zijn al de bladeren weg.
          Ik heb zo pas een filmpje geplaatst op het forum "video". Is de eerste keer dat ik dit doe...niet te streng zijn hé
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
          X