Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BD Antwerpen vlaaikesgang
Collapse
X
-
-
Re: BD Antwerpen vlaaikesgang
Sfeervolle foto.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Vraag me af, waarom een sfeervolle nostalgische foto als deze, zoals ik reeds reageerde op een andere dergelijke foto, moet verkracht worden door de doorkijk naar de achterliggende straat. Sorry, maar geeft voor mij geen meerwaarde, integendeel. Bewerk ook dit stukje zoals de rest en je hebt een prachtige foto. Desnoods haal je het uithangbord van de pizzeria nog even weg.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Da vind ik een goede met die deur... Tita tovenaar
Trouwens Johan, voor een filmpje is het beter om een foto te nemen in LS formaat, want bij PS geeft dan geen mooie weergave met de zwarte randen rechts en links
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk berichthopelijk is em niet meer verkracht !Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtVoor mijn gevoel al véél beter ( als je de originele niet gezien hebt ). Wat denk je van DEZEgr, JOHAN , nikon D90, D7100
Comment
Comment