Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De derde had wat minder DOF mogen hebben, de huizen storen ietwat.
Op de laatste is dat niet het geval.
1,2 en 3 weeral niet gezien, maar de locatie is dan ook gigantisch groot.
Ik ga toch eens terug met een 50/1.4
Nr 5 en 7 voor mij de beste. Je laatste vind ik ook mooi maar wat er hier wel raar is, is dat de onderkant van het beeld onscherp is en de bovenkant scherp. Met welke lens en F heb je die genomen?
Gr Pascale
Die is gemaakt met een TS lens. VAndaar de onscherpte onderaan. Was de bedoeling :-) Voor sommige dingen vind ik dat een leuk effect. Dat legt de focus meer bovenaan de foto.
Mooie reeks met een voorkeur voor 8 met reden.
Ik heb lang rond die kapel gedraaid om een leuk omgevingsbeeld vast te leggen maar het beeld was steeds te druk voor mij.
Jij hebt precies dat plekje gevonden waarnaar ik op zoek was .
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
De derde had inderdaad wat minder dof mogen hebben. Kheb nog geprobeerd om het in PS te doen, maar dat is dan toch weer geen echte onscherpte en dan liet ik het liever zo.
Iedereen is erg bedankt voor de reacties :-)
Comment