Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou ook voor de tweede gaan, maar die brievenbussen hangen er nu eenmaal, dus valt mijn keuze toch op de derde waar je speelt met je perspectief en dat je ondanks de beperkte mogelijkheden vrijdag op de markt dit nog voor elkaar kreeg
Ik zou ook voor de tweede gaan, maar die brievenbussen hangen er nu eenmaal, dus valt mijn keuze toch op de derde waar je speelt met je perspectief en dat je ondanks de beperkte mogelijkheden vrijdag op de markt dit nog voor elkaar kreeg
bedankt allemaal, die brievenbussen kan ik eventueel nog verwijderen, maar de vraag is of het dan echt een topper wordt. ik denk wel een goede maar niet super. zal ik waarschijnlijk alleen weten als ik em ook echt aanpas. zet em in wacht want er staan nog eerst een paar andere bewerkingen te wachten.
Comment