Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt Mark en alle deelnemers voor alweer een geslaagde fotoavond
Bij deze foto gezondigd, ISO 3200 om zo weinig mogelijk bewegingsonscherpte te hebben.
Want ondanks hun gevorderde leeftijd zijn de (2 rechtse) heren nog vrij bewegelijk
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Hele leuke registratie Marc Van een verrassing gesproken. Top gedaan en je camera kan best een hoge iso aan zo te zien. Maar je vergist je hoor, het zijn die twee links die ondanks hun hoge leeftijd nog beweeglijk zijn, die rechtse is nog te jong hé?
Is de Mark hier aan het praten, of is dit een stil moment…………….
Heb je dat al meegemaakt dat die zwijgt? Misschien soms eens om te ademen, ja. Zo heb ik ooit drie dagen niet tegen mijn vriendin gesproken. Reden? Wou haar niet onderbreken.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Heb je dat al meegemaakt dat die zwijgt? Misschien soms eens om te ademen, ja. Zo heb ik ooit drie dagen niet tegen mijn vriendin gesproken. Reden? Wou haar niet onderbreken.
Ik ik die nauwelijks iets heb gezegd Bedankt hé Hugo Trouwens ik was mijn snor aan het opkrullen
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment