Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

selectie van mijn eerste SD foto reportage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• selectie van mijn eerste SD foto reportage

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

commentaar altijd welkom,
    ik heb wel gemerkt dat ik op sommige foto's toch ruis heb ondanks een iso van 100, hoe kan ik dit weg werken in lichtroom?

het was een zeer fijne avond.

gr carl
    Last edited by Cmanleader; 5 april 2014, 19:20.
    Canon 70D + 18-135 IS STM + Sigma 10-20 1:4-5,6 DC SM + Flitser Sigma EF-610 DG ST + Sigma Macro AF 105 F/2.8 + Canon 70-300 1:4-5:6 IS USM

Re: selectie van mijn eerste SD foto reportage

Kan er iemand deze topic verwijderen ik krijg mijn links van flickr niet meer goed op de site? wat doe ik nu weer verkeerd?
    Canon 70D + 18-135 IS STM + Sigma 10-20 1:4-5,6 DC SM + Flitser Sigma EF-610 DG ST + Sigma Macro AF 105 F/2.8 + Canon 70-300 1:4-5:6 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cmanleader Bekijk bericht
      Kan er iemand deze topic verwijderen ik krijg mijn links van flickr niet meer goed op de site? wat doe ik nu weer verkeerd?
      Carl, je kunt ze zelf ook even weghalen en opnieuw proberen, want er zal wel ergens een foutje inzitten. Je center staat er maar 1 x in zie ik nu... Klik op bericht wijzigen en dan kun je alles weghalen en opnieuw plaatsen

Comment

Merci dat weet ik maar dan staat het topic er nog. hoe moet ik de link van flicker nu weer goed krijgen? ik ga op de foto staan en druk op het pijltje exporteren dan kies ik de grote en dat is normaal toch de link?
        maar blijkbaar werk het niet.

Comment

leuke foto's, mijn voorkeur gaar naar de boot en de lift.

Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Je moet op de Flickr site kiezen voor de BBcode en niet voor HTML-code. Deze laatste wordt op de meeste websites niet aanvaard, omdat je via HTML-code minder controle hebt. BBCode wordt door het forum vertaald naar HTML en hierdoor worden enkel ongevaarlijke HTML-tags ondersteund.

UPDATE: Sorry, ik had al heel lang niet meer op mijn Flickr account gaan kijken, en nu blijkt dus dat de BBcode niet meer wordt aangeboden door Flickr. Dus bovenstaande kun je negeren. Blijkbaar zal je dan dus via Flickr geen foto's meer kunnen linken op het forum, of ik moet het ergens over het hoofd hebben gezien.

UPDATE2: LOL, had ik toch beter even verder dan mijn neus lang is gekeken, dan had ik het dadelijk gevonden. De BBcode staat onder de icon dat lijkt op een punaise.
            Last edited by Rudy Mas; 5 april 2014, 13:29.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Merci Rudy eindelijk gelukt waarom ze dat altijd aanpassen who knows.

Comment

Merci Rudy eindelijk gelukt waarom ze dat altijd aanpassen who knows.
                Graag gedaan. Trouwens, je kan de code gewoon kopiëren van de flickr site en dan hier in je bericht plaatsen. Je hoeft niet op de "Voeg beeld toe" knop van het forum te klikken. Als je dit laatste doet, wordt er namelijk een extra IMG-bbcode-tag in je bericht toegevoegd en dan krijg je dus die IMG tekst te zien bij je foto's.

Moeilijk uit te leggen, maar het voorbeeld kun je zien bij je foto's. Die bracket IMG tags ogen een beetje slordig nu.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

mooie foto's met een mooie avond, vind de slotjes heel mooi gezien!!!

M.v.g

ReneRaw
                  Last edited by Guest3; 6 april 2014, 11:02.

Comment

De laatste vind ik super.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

Comment

Mooie reeks.
                      Ik vind die lift-foto ook zeer knap.
                      mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

De liftfoto spreekt mij ook het meeste aan. Ook ja panorama is mooi verzorgd.
                        Mvg john
                        http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

De Lift. Op het juiste moment.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

heel mooie reeks.
                            ga voor de sleepspits "Lauranda" uit 1926.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Toffe Reerks Carl Ik ga toch voor die tweede foto hoor, dat is juist een aparte foto en geeft de sfeer weer van de Nederlandse invasie aan tafel tijdens het diner

Comment

Working...
                              X