Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Herman,
de tweede foto is echt verkracht door gebruik van de flash. Ik heb die ook genomen, maar dan met het natuurlijke weinige licht dat daar aanwezig was en die bevat zo sfeer. De omgeving en het meubilair is niet echt uitnodigend om strak en net en vol belicht genomen te worden.
De machinerie. Ik zou iets licht afnemen en iets meer kontrast en eventueel iets meer kleur ...
Wat de zolder betreft, ik volg Rudy. Iets betere symmetrie
De stoelen op zolder mogen idd iets minder licht krijgen en een andere lichtbalans. De foto met het zoldergebinte draagt mijn voorkeur weg, en die met de motor / lier is origineel: waar stond die ergens, heb die gemist.
Comment