Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
mooi reeks geworden.
maar er zitten er tussen, die duidelijk de neiging hebben wat rechts omlaag te zakken.
grt,bouk.
Bouk ik weet dat je een opmerking mee geeft dat je meestal gelijk hebt. Inderdaad de derde in de reeks staat niet 100% recht en sommige zijn misschien niet 100% symetrisch en daarom misschien die view.
Re: SD Utrecht 2 - Ook ik heb er enkele van de kerken
Patric
Je problemen met je knie laten gelukkig geen sporen na in je beelden. Mooie plaatjes.
Wel nu en dan zorgen dat de zwart-wit balans wel iets correcter zit.
De 6de en 9de foto hebben volgens mij toch iets teveel magenta, rood
Je problemen met je knie laten gelukkig geen sporen na in je beelden. Mooie plaatjes.
Wel nu en dan zorgen dat de zwart-wit balans wel iets correcter zit.
De 6de en 9de foto hebben volgens mij toch iets teveel magenta, rood
Re: SD Utrecht 2 - Ook ik heb er enkele van de kerken
Jullie hadden er duidelijk zin in want ik heb hier reeds mooie plaatjes gezien !
Jammer dat ik er niet bij kom zijn, maar een gebroken teen heeft er anders over beslist.
Comment